Combicon-S combineert oplossingen

vrijdag 4 december 2009
timer 2 min
De vernieuwde Combicon-S® betondrempels is gebaseerd op de succesvolle vormen van de lang beproefde drempels van de Gumatec-® en Gumacon® serie. 
 Combicon-S combineert oplossingen

 




Voordelen


•    uiterst busvriendelijke eigenschappen
•    zeer goede zichtbaarheid door de retro reflecterende taludmarkering (CROW)
•    lagere waarde van geluid- en trillingsbelasting
•    dynamische snelheidsbeheersing
•    betere acceptatie door weggebruikers
•    onderhoudsvrije drempelelementen
•    duidelijk minder slijtage aan de voor veiligheid vitale onderdelen van motorvoertuigen.

Multifunctioneel


Deze nieuwe Combicon-S® drempel is een multifunctionele drempel, speciaal ontwikkeld voor gebieden waar men 30 km zones wil handhaven met een onbelemmerde toegang voor alle openbare diensten zoals brandweerwagens, ambulancevervoer en de openbaarvervoer bedrijven.
Dit ontwerp is zeer geschikt voor inzet in bijvoorbeeld poortconstructies. Deze drempel staat garant voor een ideale combinatie van alle verkeersstromen zonder concessies te doen aan veiligheid, duurzaamheid en gebruiksvriendelijkheid.

Nederlands product


Dit puur Nederlands product wordt door de ingenieuze en met een octrooi beschermde vorm nog beter bestand tegen slijtage. De in de beton geïntegreerde taludmarkering zorgt voor jarenlang goede zichtbaarheid, onafhankelijk van de weersomstandigheden. Door de speciale productie methode ontstaat een stroef drempeloppervlak. (Leroux 63) Deze garandeert een veilig wegdek voor alle weggebruikers, onafhankelijk van de weerssituatie.

Advies bij verkoop


Bij de verkoop van Combicon-S ® betondrempels behoort een uitgebreid en kosteloos verkeersadvies. De eventuele drempellocaties worden vooraf beoordeeld in het bijzijn van verkeersdeskundigen van de opdrachtgever en van Intercodam Infra. Dit advies omvat ondermeer: geluid- of trillingrisico, werking van de drempel en de noodzaak van plaatsing.

Intercodam Infra staat op Verkeer & Mobiliteit op standno. 2.032