Transelect wordt BeSite Mobility
De reiziger stelt hoge eisen aan online systemen die zij gebruikt om mobiliteit te regelen. BeSite Mobility’s online specialisten bouwen hiervoor websites, portals, apps, boekingssystemen en webshops. Met als doel de reiziger te helpen en de klant een optimaal resultaat te bieden.
In de customer journey van de reiziger zijn er drie belangrijke fasen: informeren, registreren en analyseren. Deze drie fasen vormen de basis voor de online oplossingen van BeSite Mobility. Hierdoor kunt u als klant uw bezoeker of reiziger helpen in deze fasen en uw eigen dienstverlening verbeteren.
Publiekstrekkers, vervoerders en parkeerexploitanten
BeSite adviseert, ontwerpt, ontwikkelt en onderhoudt online systemen voor Smart Mobility en Smart Parking. Haar klanten zijn vervoerders, parkeerexploitanten, overheden, publiekstrekkers en organisatoren van evenementen. BeSite Mobilty werkt ook graag samen met andere marktpartijen, om een totaaloplossing te bieden voor de klant.
Meer informatie op Verkeer, Mobiliteit & Parkeren
BeSite Mobility & Parking (voorheen Transelect)
www.besitemobility.nl
Stand 1.817
