Wij blijven verbinden. Ook nu.

vrijdag 20 maart 2020
timer 4 min
Kennis delen, juist nu. Ook - juist - tijdens de huidige coronacrisis blijven we verbinden, communiceren en activeren. Communiceren, verbinden en activeren is de kern van onze missie. Daarom zijn we hard aan werk om een aantal innovaties versneld te introduceren.

In lijn met de landelijke richtlijnen van het RIVM ten aanzien van COVID-19 nemen we als Acquire Publishing passende maatregelen om de veiligheid van onze medewerkers zoveel mogelijk te waarborgen. Tegelijkertijd doen we er alles aan om ook in de komende tijd te blijven communiceren, verbinden en activeren. Op deze plek zullen we regelmatig updates plaatsen over hoe we dit vorm blijven geven.

Ontmoetingen 

Minimaal tot en met 6 april volgen wij het advies om zoveel mogelijk vanuit huis te werken en zo min mogelijk fysieke ontmoetingen te organiseren. We zijn er echter uitstekend op ingericht om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen. We zullen dus in eerste instantie alle afspraken proberen door te laten gaan, zij het in een andere vorm. Denk hierbij aan een video- of telefoonconferentie.  Daar waar een fysieke ontmoeting doorgang vindt, houden we ons aan het advies om geen handen te schudden, vaker handen te wassen, en gepaste afstand tot de ander te bewaren.

Evenementen 

We gaan verantwoord om met de voor de komende periode geplande evenementen. Als een gepland evenement geen doorgang kan vinden, hebben we twee opties die uiteraard ook gecombineerd in gang gezet kunnen worden:

  • We vervangen (een deel van) de fysieke bijeenkomst door een digitale variant. Een Rondetafel-discussie kan via videotools zoals Skype of Teams, een training kan in webinar-vorm en een masterclass kan ook digitaal opgenomen en bekeken worden op het moment dat het u past.  
  • We verplaatsen de bijeenkomst naar een later tijdstip en bieden tot die tijd betrokken sprekers, partners en deelnemers het podium om hun kennis vast te delen, ervaringen uit te wisselen, vragen te stellen. Zo blijven we, ook als de fysieke bijeenkomst wat langer duurt, elkaar toch opzoeken en informeren. 

Garantie 

Gezien de onzekerheid over de duur en ernst van de huidige én toekomstige maatregelen en richtlijnen kunnen we het ons voorstellen dat u twijfelt over uw aanmelding voor een gepland evenement. Voor al onze betaalde evenementen bieden we daarom de 100% zekerheidsgarantie aan deelnemers. In het geval er een evenement niet door kan gaan en wordt verplaatst naar een latere datum, plaatsen we deelnemers gratis door naar die nieuwe datum. En mocht dat onverhoopt niet passen, dan ontvangt u een tegoedbon waarmee u tot eind 2021 gebruik kunt maken van een van onze vele activiteiten, lidmaatschappen of abonnementen.

Kennis delen, juist nu! 

We raden onze partners, experts en leden aan om nog actiever gebruik te maken van onze digitale en papieren podia om kennis te delen, ervaringen uit te wisselen, innovaties te tonen, vacatures te delen en visies te etaleren. Juist nu is het goed om elkaar te blijven ‘spreken’! Benut hiervoor uw bestaande contacten bij onze organisatie of mail naar redactie@acquirepublishing.nl

Communiceren, verbinden, activeren en innoveren! 

Communiceren, verbinden en activeren is de kern van onze missie. Daarom zijn we hard aan werk om een aantal innovaties versneld te introduceren. De komende periode kunt u als spreker, partner of lid of lezer de introductie of uitbreiding verwachten van een of meer van de volgende concepten: 

  • (Digitale) Masterclasses 
  • Digitale magazines 
  • Virtuele Rondetafels 
  • Webinars 
  • Communicatiescan met advies op maat 
  • Vacaturetool om snel en effectief je vacatures te plaatsen én nieuwe collega’s te werven 
  • De Acquire Bibliotheek 
  • Online communities om te communiceren met de expert en elkaar  

Vragen of suggesties?  

Heeft u nog aanvullende vragen of suggesties? We staan u graag te woord. Gezien de bezetting op kantoor is een email naar Geert Dijkstra (geert@acquirepublishing.nl) aan te raden. Voor dringende zaken belt u: 038-4606384.