Media bepalend voor gevoel consument?
De reacties op het artikel laten zich raden. De algemene toon is dat parkeren wederom de melkkoe is, dat Jan met de pet wordt leeg geklopt et cetera.
Klopt het gevoel dat de toon die de media aanslaat voor een groot deel bepalend is voor het gevoel/de belevingswereld van de consument en de gemiddelde MKB’er?
Een greep uit de reacties:
Dus Veenendaal ook op de lijst van niet meer boodschappen, Utrecht betaald parkeren torenhoog.. Zeist betaald parkeren, Nieuwegein etc.. Ik winkel dus daar niet meer.. Veenendaal vond ik best gaan nog.. maar nog hoger.. jammer maar ik ga niet meer winkelen dan. Dus word het Houten of internet. dat hebben gemeente dus zelf in de hand. Waarom gaan de winkels failliet.? o.a. dus door dit
Parkeren is in elke gemeente een melkkoe aan het worden, krijgen we de begroting niet sluitend dan eens kijken of we ergens betaald parkeren kunnen invoeren, oh kan dat niet meer dan verhogen we toch de huidige tarieven. Dan maar niet te spreken over tarieven in parkeergarages zijn al dubbel en dwars betaald en nog steeds niet per minuut betalen nee we rekenen lekker een vol uur per keer ook al sta je 5 minuten langen. Winkeliers zouden hier tegen ook moeten ageren want het scheelt ze omzet en zoeken we of op internet of op plekken waar parkeren gratis is of een laag tarief hebben
Praat mee op LinkedIn
Wat is uw mening? Heeft de media invloed op de beleving van de consument?
>> Klik hier om deel te nemen aan de discussie op LinkedIn