Wie zijn klant kent heeft de toekomst

woensdag 7 januari 2015
timer 1 min
'Wie zijn klant kent heeft de toekomst. Kan verleiden met een passend aanbod. Big Data is het sleutelbegrip in de marketing. Dat gaat ook gelden voor parkeren, want het is zeer aannemelijk dat het koppelen van parkeerdata aan andere gegevens (bijvoorbeeld winkelareaal, het weer, parkeertarief, betaalmogelijkheden, bereikbaarheid, maar ook andere gegevens waarvan we nu het nut nog niet inzien) tot verrassende inzichten leiden.'

Lees het volledige artikel ‘Wie zijn klant kent heeft de toekomst’ uit de whitepaper van Spark: 'Parkeerdata, een wenkend perspectief'.
 

In deze whitepaper ‘Parkeerdata, een wenkend perspectief’,  wordt een lans gebroken voor veel meer aandacht voor informatievergaring en informatieontsluiting over parkeren. De whitepaper is opgebouwd uit verschillende artikelen die allen vanuit een ander perspectief de noodzaak van goede informatie belichten:

• Parkeren gaat over mensen
• Wie zijn klant kent heeft de toekomst
• Digitalisering – what’s in it for ‘de parkeerder’
• Meten is weten; waarom goed parkeerbeleid zonder informatie niet kan
• Revenu management; zonder goede informatie bereik je niks
 

Alle artikelen inzien? Download gratis de volledige whitepaper.